Skuteczne gadżety reklamowe - kalendarze trójdzielne

Estetyczne oraz praktyczne upominki wywołują pozytywne reakcje. Ten mechanizm został wykorzystany w działaniach marketingowych firm, które coraz chętniej stosują gadżety reklamowe, czyli praktyczne spersonalizowane upominki wręczone klientom a także kontrahentom przy każdej możliwej okazji, na przykład podczas targów branżowych czy spotkań biznesowych. Powinno się natomiast pamiętać, że nie każdy przedmiot sprawdzi się w roli gadżetu biznesowego.

Niewątpliwie w tej roli dobrze wypadną kalendarze trójdzielne, które są praktyczne, funkcjonalne, a co najważniejsze promują firmę przez całe 356 dni w roku. Kalendarz trójdzielny – budowanie wizerunku firmy Na początku powinno się podkreślić, że strategie marketingowe przedsiębiorstw nastawione są na budowanie solidnego oraz spójnego wizerunku firmy. Znaczy to, że elementy identyfikacji wizualnej firmy powinny być stosowane w zgodzie z wytycznymi zawartymi w księdze znaku. Te zasady dotyczą też gadżetów reklamowych, czyli zamieszczania na nich treści reklamowych. Warto więc zarówno projekt jak i wykonawstwo zlecić fachowej firmie, która złożony sposób zadba o projekt od początku do końca. Warto zdawać sobie sprawę, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien zawierać treści reklamowe, które umieszczone są w tym przypadku w górnej części, czyli główce. Treści reklamowe to zazwyczaj logotyp firmy, jak również grafika czy zdjęcia reklamowe. Poniżej znajduje się kalendarium, które jest podzielony na trzy miesiące. Tutaj również graficy mają duże pole do popisu, tak ażeby jak najbardziej uatrakcyjnić kalendarz firmowy. Poniżej znajduje si ę stopka, czyli miejsce gdzie zamieszcza się dodatkowe informacje. Warto również wspomnieć, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami bardzo często możemy spotkać w biurach, w warsztatach czy magazynach. Są nie tylko funkcjonalne i praktyczne, ale stanowią też ozdobę.
Zobacz także: polecamy stronę